نوشته های چسبناک

نوشته های چسبناک

دلنوشتها و شب نوشته های من، که شاید کمی هم چسبناک باشد...
نوشته های چسبناک

نوشته های چسبناک

دلنوشتها و شب نوشته های من، که شاید کمی هم چسبناک باشد...

بازیگر فقط چارلی چاپلین... دنیا دیگر مانند آن نخواهد دید...




حتما حتما نگاه کنید، یکی از زیباترین صحنه هایی است که چارلی چاپلین توش صحبت میکنه!!! فقط به این فکر کنید که اینهمه متن رو چطور با عشق حفظ کرده و چطور با عشق میگه!!!

امیدوارم لذت ببرید.

دوست دارم بدونم بهترین جمله این کلیپ از نظر شما چی بود؟
نظرات 3 + ارسال نظر
الهام پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 13:46

بار اوله که به وبلاگتون میام و این کلیپ منو شگفت زده کرد.
ممنونم.با اجازتون این صفحه رو برای دوستام سند کردم.
اونجاش که گفت حوزه پادشاهی خداوند نه در وجود یک انسان و نه یک گروه از انسانها،بلکه در درون همه انسانهاست.
همینطور اوجا که گفت حرص و طمع انسانها دنیا رو اینجوری کرده.
اونجا هم که گفت دیک.تاتورها میمیرند.

منم همینطور... واقعا کلیپ جالبی بود...

مائده سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 16:28 http://meandmylife.mihanblog.com

خیلی خیلی شنگ بود!
به نظر من اونجاش که میگفت خدا درون همه ی انسان هاست٬ نه یه انسان خاص یا یه گروه خاص از همه جاش قشنگ تر بود!
واقعا باید به بعضی از ادما فهموند که فقط اونا خدا رو نمی پرستن و خدا فقط برای اونا نیست...
خیلی خوب بود٬ ممنون
راستی میشه اینو توی وبم بذارم؟!

آره بزار، مشکلی نیست...

عروسک سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 01:59 http://siloet.mihanblog.com

خیلی جالب بود تا حالا ندیده بودمش!!!
مرسی

نگفتی کدوم جملش قشنگ بود!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.