نوشته های چسبناک

نوشته های چسبناک

دلنوشتها و شب نوشته های من، که شاید کمی هم چسبناک باشد...
نوشته های چسبناک

نوشته های چسبناک

دلنوشتها و شب نوشته های من، که شاید کمی هم چسبناک باشد...

طعم دروغ


طعم صداقتت ! را چشیده ام


تعریفی نداشت لعنتــــی!!.

لطفا کمی دروغ بگو

شاید دروغ هایت, صادقانه تر باشد…

بدون حرف! (شماره 2)



خیلی این کارتون قشنگه، فقط حتما تا آخرش نگاه کنید.... بعد از این فیلم، حداقل یک دقیقه بهش فکر کنید، از این رو به اون رو میشید!!!

عشـــــــــــــــــــــــق...

وای که چقدر دوست دارم عاشق بشم... واقعنی گفتم ها...

خوب صد در صد همتون خندیدید و می گید بابا این بشر چش شده!!!  - چیزی نیست - از بین شما یه عدتون عاشق شدین هیچی، یه عده ای که عاشق نشدن، ممکنه بگن، این یارو کمبود عاطفه داره، اما متاسفانه نمی دونن که عاطفه ای که در عشق وجود دارد از هزازان مرتبه عطوفتی که تا به حال چشیده ای شیرین تر است... یه عده ای هم هستن (چه دختر چه پسر) که میگن: عشق چیه؟ این حرفا دیگه قدیمی شده؟ این عده هم تا حالا طعم عشقای درست و حسابی رو نچشیدن و دل به عشقای الکی سپردن...

حالا شایدم چیزی نصیبمون نشد عاشق شدیم، شایدم درست بگن عاشقی چیه... این حرفا چیه؟ - ما که می خوایم دلو بزنیم به دریا...


خلاصه کلوم می خوایم عاشق بشیم ولی فعلا عشقمون رو پیدا نکردیم، دوستان دعا کنن پیدا شه :))


یه توصیه داداشانه: عشقای الکی و زودگذر رو رها کنید، یه بار که بیشتر نمی خواید زندگی کنید، پس از زندگیتون بهترین استفاده کنید.

بازیگر فقط چارلی چاپلین... دنیا دیگر مانند آن نخواهد دید...




حتما حتما نگاه کنید، یکی از زیباترین صحنه هایی است که چارلی چاپلین توش صحبت میکنه!!! فقط به این فکر کنید که اینهمه متن رو چطور با عشق حفظ کرده و چطور با عشق میگه!!!

امیدوارم لذت ببرید.

دوست دارم بدونم بهترین جمله این کلیپ از نظر شما چی بود؟