نوشته های چسبناک

نوشته های چسبناک

دلنوشتها و شب نوشته های من، که شاید کمی هم چسبناک باشد...
نوشته های چسبناک

نوشته های چسبناک

دلنوشتها و شب نوشته های من، که شاید کمی هم چسبناک باشد...

عشـــــــــــــــــــــــق...

وای که چقدر دوست دارم عاشق بشم... واقعنی گفتم ها...

خوب صد در صد همتون خندیدید و می گید بابا این بشر چش شده!!!  - چیزی نیست - از بین شما یه عدتون عاشق شدین هیچی، یه عده ای که عاشق نشدن، ممکنه بگن، این یارو کمبود عاطفه داره، اما متاسفانه نمی دونن که عاطفه ای که در عشق وجود دارد از هزازان مرتبه عطوفتی که تا به حال چشیده ای شیرین تر است... یه عده ای هم هستن (چه دختر چه پسر) که میگن: عشق چیه؟ این حرفا دیگه قدیمی شده؟ این عده هم تا حالا طعم عشقای درست و حسابی رو نچشیدن و دل به عشقای الکی سپردن...

حالا شایدم چیزی نصیبمون نشد عاشق شدیم، شایدم درست بگن عاشقی چیه... این حرفا چیه؟ - ما که می خوایم دلو بزنیم به دریا...


خلاصه کلوم می خوایم عاشق بشیم ولی فعلا عشقمون رو پیدا نکردیم، دوستان دعا کنن پیدا شه :))


یه توصیه داداشانه: عشقای الکی و زودگذر رو رها کنید، یه بار که بیشتر نمی خواید زندگی کنید، پس از زندگیتون بهترین استفاده کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
عروسک چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 01:44

وای دوستم این کارو نکن عاقبت نداره!!! سری رو ک درد نمیکنه ک دستمال نمیبندن خخخخ!
حواست باشه عاشق کی میشیا! پس فردا نگی نگفتی!
آره حرفتو کامل قبول دارم درمورد عشق ک کمبود عاطفه نیست و عاطفش فوق العادس...
از ته دل دعا میکنم ی عشق واقعی نصیبت بشه و طعمشو بچشی...

ممنون...
تو هم سابقه داری، دعا کنی، فرداش برآورده میشه...

رها سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 20:58 http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

با تشکر از شما اسپمر عزیز!!!

مائده سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 16:32 http://meandmylife.mihanblog.com

واقعا خوب نوشتین!
ایشالا که عشق واقعی تونو پیدا می کنین

ممنون..
آمیــــــــــــن...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.