بازدید 21547
۳

نجات کودک ربوده شده با عذاب وجدان سارق

کد خبر: ۳۳۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷ 18 August 2013
محمد طاها، کودک 9 ماهه ربوده شده از مقابل مغازه ای در تهران، پس از رسانه اي شدن موضوع و عذاب وجدان سارق به آغوش مادر بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، يکي از اقوام محمد طاها در این باره گفت: محمد طاها در 29 خرداد ماه در مقابل مغازه از سوي يک فرد ناشناس ربوده شد.

وي‌ ادامه داد: پس از اين موضوع و با تلاش رسانه‌ها و پیرو در خواست احسان عليخاني مجري برنامه تلویزیونی ماه عسل از سارق اين کودک، باجناق سارق عذاب وجدان گرفته و پدر محمد طاها را از سلامت  فرزندش با خبر مي‌کند.

همچنين بنا بر اظهارات پدر محمد طاها، باجناق سارق از آنان در خواست کرد که بدون اينکه پليس را در جريان ماجرا قرار دهند پسرشان را تحويل بگيرند.

مادر محمد طاها نيز در حالي که در پوست خود نمي‌گنجيد، از معجزه امام هشتم خبرداد و به خبرنگار ما گفت: محمد طاها از لطف امام رضا(ع) به آغوشم بازگشت.

در نهايت محمد طاها شب گذشته در حالي که در يک سبد قرار گرفته و شماره تماس پدرش روي سينه‌اش با سنجاق چسبانده شده بود، در مسجد امام رضا(ع) در مجيديه پيدا شد و خادم مسجد نيز سريعا به شمار تماسي که روي سينه کودک بود زنگ مي‌زند و خبر خوش پيدا شدن محمد طاها را به خانواده‌اش مي‌دهد.

اين خانواده به موجب پيدا شدن فرزندشان براي ادای نذر به پا بوس امام رضا(ع) رفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۹
انتشار یافته: ۳
بازم باجناق ! عذاب آخرت اون ملعون سارق و اون مادر و پدر سهل انگار رو کم کرد. دمش گرم.
خدا را شکر.
خوب بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی